Automatické emaily odesílané e-shopem

15. 9. 2022

Je několik typů emailů, které může e-shop odesílat Vaším zákazníkům automaticky:

  1. e-maily o průběhu objednávky
  2. e-maily se žádostmi o hodnocení
  3. potvrzovací e-mail odesílateli (uživateli)
  4. newslettery

Obsah e-mailu které e-shop odesílá automaticky (krom newsletterů) můžete editovat zde: "ADMIN > OBSAH > TEXTY > Eshop: E-maily".
Zde je návod jak znění emailu můžete editovat.
E-maily o změně stavu objednávky podporují používání proměnných a dokonce i podmínek, viz tento návod.

E-maily o průběhu objednávky

E-maily o průběhu objednávky jsou navázané na stavy objednávky, které se editují zde.
Změna stavu objednávky může odeslat specifický email. Pokud jste odeslání povolili, e-shop odešle tento e-mail okamžitě.

Při vzniku objednávky se nastaví stav Datum objednání a ten již nelze jej měnit - e-shop pošle email o vytvoření objednávky.

Stavy které můžete měnit ručně, nebo se nastavují automaticky a mohou odesílat automatické emaily:

  • Datum editace
  • Objednání u dodavatele
  • Datum stornování
  • Datum připomenutí
  • Datum odeslání
  • Připomenuto vyzvednutí
  • Datum žádosti o hodnocení
  • Připomenuto zaplacení
  • Datum zaplacení

Změna stavu objednávky odešle email, pokud odeslání e-mailu nezakážete:

zelená obálka => email se odešle

E-maily se žádosti o hodnocení

V "ADMIN > NASTAVENÍ > Nastavení komunikace > Automatické e-maily"  jsou tyto možnosti nastavení odesílání žádostí o hodnocení produktů:

  • Posílat žádost o hodnocení objednávek odeslaných před [dny] [0 - vypne]
    Tuto možnost použijete pokud neřešíte stav "doručení objednávky".
    žádost o hodnocení se odešle nastavený počet dnů po označení stavu odeslání objednávky.
  • Posílat žádost o hodnocení objednávek doručených před [dny] [0 - vypne]
    Tato možnost je odeslání hodnocení je navázána na změnu stavu doručení objednávky.

E-shop odešle automaticky každému zákazníkovi pouze jednu žádost o hodnocení. žádost o hodnocení se dá odeslat i ručně nastavením stavu objednávky "Datum žádosti o hodnocení"

Potvrzovací email odesílateli

V "ADMIN > NASTAVENÍ > Nastavení komunikace"  naleznete možnost nastavení odesílání potvrzení e-mailů odesílateli:

  • Odesílat potvrzení o odeslání E-mailu
    E-shop při odeslání kontaktního formuiláře, dotazu k produktu a dalších odešle kopii i zákazníkovi.

Newslettery

Ohledně newsletterů se dozvíte více v tomto článku. V administraci newslettery spravujete přes položky "Blog", "Odběratelé" a "Skupiny odběratelů".

Vyzkoušet E-shop zdarma x

  • Váš E-mail *

Přístup do administrace E-shopu Vám zašleme na zadaný email.

Individuální řešení e-shopu x

  • Váš E-mail *
  • Popis Vašeho e-shopu. (funkce, grafika) *

Po odeslání vašeho E-mailu Vám na něj obratem odepíšeme.